Dviračių stovas IKS

Stojan na kola IKS titulní

Stabiliai stovintis dviratis ir nepažeisti stipinai.

Paprastas, bet išmanus dizainas leidžia pastatyti dviračius ir negadina stipinų. Taip pat puikiai atrodo!

Stojan na kola IKS tři opěrné body

Trys atramos taškai.

Ratą galima nubrėžti per tris taškus. Naudodami šią taisyklę kūrėme dviračio stovo geometriją. Todėl konstrukcija saugo ratą ir jį lengvai laiko vertikalioje padėtyje.

Trys atramos taškai pritvirtinti prie korpuso. Pastatyto dviračio ratas liečiasi prie konstrukcijos, bet ne stipinai.

Stojan na kola IKS nepoškozuje rám

Stovas negadina ratų ar kitų jo dalių.

Dviratis turi labai ribotą judėjimo laisvę stende. Tai neleidžia stabdžių diskams ar bet kuriai rėmo daliai liestis su rėmo konstrukcijos. Todėl neįmanoma sugadinti rato.

Dviratį galima statyti ir galiniu ratu. Konstrukcija negadina nei pavarų perjungimo, nei stabdžių konstrukcijos.

Stojan na kola IKS střídavé parkování

Patogus dviračio statymas.

Statyti dviratį skirtingomis pusėmis – vienas būdas už priekinio, kitas – už galinio rato – patogu. Tokiu būdu mes apskaičiavome optimaliausią dviračio stovo dydį.

Aukšta konstrukcija užtikrina patogų ir saugų dviračio prirakinimą.

 

Siekdami funkcionalumo dviratininkams, mes kartu išlaikėme ir gražų dizainą. Atkreipėme dėmesį į visas dviračio stovo detales.

Atkreipkite dėmesį į apvalias briaunas ir paslėptas sujungimo dalis.


Matmenys ir svoriai

Stojan na kola IKS rozměry

Ilgis (l) ir svoris:

2 stovai 765 mm, 22,2 kg

3 stovai 1195 mm, 31,8 kg

4 stovai 1625 mm, 41,4 kg

5 stovai 2055 mm, 51 kg

kiekvienas kitas stovas + 430 mm, 9,6 kg

Konstrukcija

Plieninė konstrukcija, sudaryta iš segmentų. Atskiri segmentai yra suvirinti iš 60×20 mm išlenkto plieninio strypo ir juostelės.
Karštai cinkuotas arba dažytas karštu cinkavimo būdu.

Spalvos pagal mūsų RAL standartą. Kitos spalvos pagal pageidavimą.